مقالات مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

­

چگونه یک ابزار مدیریت ارتباط با مشتری را انتخاب کنید؟

توسط |مرداد ۳۰ام, ۱۳۹۵|

اگر به یک راه حل مدیریت ارتباط با مشتری همچون Salesforce نیاز داشته […]

سی آر ام برای کسب و کارهای کوچک

توسط |مرداد ۳۰ام, ۱۳۹۵|

شما صحنه کسب و کارهای کوچک را تجربه کرده اید اما اگر آماده […]

مزایا و معایب مدیریت ارتباط با مشتری

توسط |مرداد ۳۰ام, ۱۳۹۵|

امروزه، رقابت بزرگ بین شرکت ها باعث شده است که آنها به دنبال […]

ویژگی سیستم های موفق سی آر ام

توسط |مرداد ۳۰ام, ۱۳۹۵|

سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری باید بتوانند کار شما را آسان تر […]

چگونه شبکه های اجتماعی مدیریت ارتباط با مشتری را تغییر می دهند؟

توسط |مرداد ۳۰ام, ۱۳۹۵|

این یک خبر بسیار بزرگ برای ناظران فناوری است: مدافعان نرم افزارهای مدیریت […]

اهمیت اتوماسیون اداری بر روی کسب و کارهای کوچک

توسط |مرداد ۳۰ام, ۱۳۹۵|

اتوماسیون اداری کسب و کارهای کوچک را قادر می سازد تا چالش های […]

مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی

توسط |مرداد ۳۰ام, ۱۳۹۵|

مدیریت ارتباط با مشتری از طریق بازاریابی موثر و کارآمد، مشتریان پایه یک […]

ویژگی های یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

توسط |مرداد ۳۰ام, ۱۳۹۵|

مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی است که توسط یک سازمان برای مدیریت […]

آیا نرم افزار crm برای کسب و کار کوچک مناسب است ؟

توسط |مرداد ۳۰ام, ۱۳۹۵|

مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری برای مدت های طولانی وجود داشته است. کسب […]

چگونه تفکر طراحی به استراتژی های مشتری محور کمک می کند؟

توسط |مرداد ۳۰ام, ۱۳۹۵|

تفکر طراحی بحث جدیدی نیست. با اینحال این مورد برای کاربردهای شرکتی و […]