وبلاگ

  • همه
  • ابزارهای ارتباطی
  • استقرار سی آر ام
  • ایده و راهکار
  • بازاریابی دیجیتال
  • بازاریابی و تبلیغات
  • باشگاه مشتریان
  • تجربه مشتری
  • خدمات پس از فروش
  • داده کاوی
  • داستان موفقیت
  • سی آر ام
  • فروش و مذاکره
  • گیمیفیکیشن
  • مدیریت محتوا
  • نقشه سفر مشتری
targeting
فروش و مذاکره

هدف گذاری فروش (قسمت سوم)

در قسمت قبلی درباره SMART بودن اهداف صحبت کردیم. برای این‌که دقیق‌تر بتوانید اهداف فروش کسب و کارتان را تعیین کنید، لازم است بخش‌بندی بازار و مشتریان (Market Segmentation) را …

targeting
فروش و مذاکره

هدف گذاری فروش (قسمت دوم)

تقریباً یک هفته از زمانی که درباره هدف‌‌گذاری فروش صحبت کردیم، گذشته است. نمی‌دانم در این فرصت دست به قلم شدید و اهداف فروش فصلی و ماهانه خود را مکتوب …

loyal customer
تجربه مشتری

به دنبال مشتریان وفادار هستید؟

یکی از مهم‌ترین دلایلی که شرکت‌ها به سراغ راه‌کارهای مدیریت ارتباط با مشتری می‌روند، طراحی برنامه‌های وادارسازی مشتریان است. مشتریان وفادار درباره کسب و کار شما به نیکی صحبت می‌کنند. …

targeting
فروش و مذاکره

هدف گذاری فروش (قسمت اول)

بیش از دو ماه از سال ۱۳۹۵ گذشت، آیا شما به اهداف فروشی که برای این دو ماه تعیین کرده بودید، دست یافتید؟ اصلاً شما برای میزان فروش خود در …

wondering why
بازاریابی و تبلیغاتفروش و مذاکره

خودتان خدماتتان را نفروشید!

به یکی از شهربازی‌ها رفته بودیم و تصمیم گرفتیم از برنامه “دیوار مرگ” دیدن کنیم. بلندگوی آن قسمت، با پخش یک آهنگ پرانرژی و تبلیغ هیجان‌انگیز، مخاطبان را به‌خوبی جذب …

exercise
باشگاه مشتریانگیمیفیکیشن

گیمیفیکیشن در مربی‌گری ورزشی

اخیراً با قهرمان جهان دریکی از رشته‌های فیتنس آشنا شده‌ام که مربی ورزش برای تناسب اندام هستند. فرصتی پیش آمد تا در مورد بازاریابی و ارتباط با مشتریان به ایشان …

crm
استقرار سی آر ام

فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات در CRM

یکی از مسائلی که در بیشتر پروژه‌های استقرار CRM در سازمان‌های کوچک و متوسط مشاهده می‌کنیم، ناهماهنگی بین فرآیندهای تدوین‌شده سازمانی و گردش‌ کارهای CRM است. مسئله ازاینجا به وجود …

crm
خدمات پس از فروش

طرح تعویض مودم وایمکس با TD-LTE از نگاه سی آر ام

ممکن است شما هم مثل من با پروژه جایگزینی مودم‌های وایمکس یک اپراتور موبایل با مودم‌های نسل چهارم TD-LTE درگیر شده باشید. این موضوع را می‌توان ازنظر استراتژیک تحلیل کرد …

customer engagement
بازاریابی دیجیتالفروش و مذاکره

مدیر Customer Engagement

مفهوم Customer Engagement که در زبان فارسی به “درگیر کردن مشتری” یا “مشغول کردن مشتری” ترجمه‌شده، از موضوعات جدیدی است که با گسترده شدن کانال‌های ارتباطی مشتریان با سازمان به …

advanced divider
watcing movie
۲۶ مهر ۱۳۹۶

۵ فیلمی که هر مدیر و کارشناس فروش  باید ببیند

افراد شاغل و مدیران موفق هم نمی‌توانند به‌صورت ۲۴ ساعته در طول هفت روز هفته مشغول به کار باشند. هر انسانی نیاز به تفریح و استراحت دارد و چه خوب می‌شود که در زمان استراحت هم مطالب جدیدتری برای موفقیت کسب کرد. یکی از بهترین تفریح‌ها دیدن فیلم است...
customer satisfaction
۲۶ مهر ۱۳۹۶

تعریف مدیریت تجربه مشتری

امروزه چرخه‌های عمر محصول آن‌چنان کوتاه هستند که خیلی زود پس از شروع به کار یک شرکت به‌احتمال‌زیاد رقبا و تازه‌واردان هرگونه نوآوری را تقلید می‌کنند بنابراین منطق CRM در اینجا جلوه می‌کند و به کمک شرکت‌ها می‌آید. سازمان‌ها به دنبال روابط پایدار و مداوم با سودآورترین مشتریانشان هستند. بنابراین اگر شرکت...
schedule
۲۵ مهر ۱۳۹۶

مدیریت زمان‌بندی

مدیریت زمان‌بندی شما می‌توانید به‌سادگی همه کارهای زمان‌بندی را به عهده نرم‌افزار گذاشته تا به‌صورت اتوماتیک و دقیق این کارها را انجام دهد . با انجام خودکار زمان‌بندی‌ها تمام کارها در زمان مشخص خود انجام خواهد شد و از اتلاف زمان کارکنان به میزان قابل‌توجهی کاهش خواهد یافت که...
customer retention
۱۹ مهر ۱۳۹۶

باشگاه مشتریان

استراتژی جدید این روزهای دنیای بازاریابی ” باشگاه مشتریان ” است. یکی از ابزارهای بازاریابی رابطه ایست که تمرکز اصلی بر روی جذب مشتریان جدید نبوده است ، بلکه بر روی گسترش روابط با مشتریان فعلی بوده است. . هدف باشگاه مشتریان، فعال کردن مشتریان و افزایش وفاداری آن‌ها...
watcing movie
۲۶ مهر ۱۳۹۶

۵ فیلمی که هر مدیر و کارشناس فروش  باید ببیند

افراد شاغل و مدیران موفق هم نمی‌توانند به‌صورت ۲۴ ساعته در طول هفت روز هفته مشغول به کار باشند....
customer satisfaction
۲۶ مهر ۱۳۹۶

تعریف مدیریت تجربه مشتری

امروزه چرخه‌های عمر محصول آن‌چنان کوتاه هستند که خیلی زود پس از شروع به کار یک شرکت به‌احتمال‌زیاد رقبا...
schedule
۲۵ مهر ۱۳۹۶

مدیریت زمان‌بندی

مدیریت زمان‌بندی شما می‌توانید به‌سادگی همه کارهای زمان‌بندی را به عهده نرم‌افزار گذاشته تا به‌صورت اتوماتیک و دقیق این...
customer retention
۱۹ مهر ۱۳۹۶

باشگاه مشتریان

استراتژی جدید این روزهای دنیای بازاریابی ” باشگاه مشتریان ” است. یکی از ابزارهای بازاریابی رابطه ایست که تمرکز...

15 دقیقه مشاوره تلفنی رایگان

فـرصتی ویــژه، کـه ممکن است بـرای مدت محدودی فعـال باشد؛ از دستش نـدهید.