وبلاگ

  • همه
  • ابزارهای ارتباطی
  • استقرار سی آر ام
  • ایده و راهکار
  • بازاریابی دیجیتال
  • بازاریابی و تبلیغات
  • باشگاه مشتریان
  • تجربه مشتری
  • خدمات پس از فروش
  • داده کاوی
  • داستان موفقیت
  • سی آر ام
  • فروش و مذاکره
  • گیمیفیکیشن
  • مدیریت محتوا
  • نقشه سفر مشتری
foresight
فروش و مذاکره

پیش بینی فروش نامحقق!

گاهی اوقات شرکت‌هایی که میزان فروش‌شان را به‌صورت سالانه پیش‌بینی می‌کنند، عدد کل پیش‌بینی فروش را بر تعداد ماه‌ها تقسیم می‌کنند و برای هرماه، عددی ثابت به‌عنوان پیش‌بینی فروش در …

نمایشگاه
بازاریابی و تبلیغاتخدمات پس از فروش

چگونه CRM در برگزاری نمایشگاه به شما کمک می‌کند؟ (قسمت پنجم)

در این نوشته که قسمت آخر از این سری است، به کاربرد اتوماسیون بازاریابی در برگزاری نمایشگاه می‌پردازیم. اولین کاربرد CRM در این زمینه، تهیه لیست بازاریابی (Marketing List) است. …

نمایشگاه
بازاریابی و تبلیغاتخدمات پس از فروش

چگونه CRM در برگزاری نمایشگاه به شما کمک می‌کند؟ (قسمت چهارم)

اگر قصد دارید نسبت به رقبایتان در نمایشگاه، تفاوت چشمگیر داشته باشید، از ابزارهای مدیریت گردش کار (Workflow) نهایت استفاده را ببرید. این کار را با گردش کارهای ساده شروع …

بازاریابی و تبلیغاتخدمات پس از فروش

چگونه CRM در برگزاری نمایشگاه به شما کمک می‌کند؟ (قسمت سوم)

یکی از مهم‌ترین وظایف در برگزاری نمایشگاه‌ها، ثبت دقیق اطلاعات سرنخ‌های جدید است. این اطلاعات معمولا در فرم ثبت اطلاعات بازدید کنندگان درج  می‌شود و کارت ویزیت بازدید کننده به …

بازاریابی و تبلیغاتخدمات پس از فروش

چگونه CRM در برگزاری نمایشگاه به شما کمک می‌کند؟ (قسمت دوم)

معمولا کسب و کارهای B2C با هدف برندینگ در نمایشگاه شرکت می‌کنند و قرار نیست که با مصرف کنندگان نهایی محصولات‌شان ارتباط مستقیم برقرار نمایند. ارتباطات این دسته از شرکت‌ها …

بازاریابی و تبلیغاتخدمات پس از فروش

چگونه CRM در برگزاری نمایشگاه به شما کمک می‌کند؟ (قسمت اول)

به نظر شما شرکت در نمایشگاه، بیشتر از جنس فعالیت‌‌های بازاریابی است یا این که ابزار واحد فروش در جذب مشتریان جدید است؟ اجازه بدهید دقیق‌تر توضیح بدهم. اقداماتی که …

بازاریابی رویداد محور
بازاریابی و تبلیغات

بازاریابی رویداد محور (Event Based Marketing)

فرض کنید قرار است برای هر مشتری جدیدی که اولین بار از شما خرید می‌کند، یک پیامک سفارشی‌سازی شده بانام او و محصولی که خریداری کرده، با این فرمت ارسال …

خدمات پس از فروش

شاخص‌های خدمات مشتری که هر مدیری نیاز دارد (قسمت دوم)

۴- متوسط زمان ارائه خدمت: مشتریان علاوه بر این که انتظار دارند سریع به درخواست‌شان پاسخ داده شود، می‌خواهند که با همان سرعت به کارهایشان رسیدگی شود. زمان ارائه خدمت، …

خدمات پس از فروش

شاخص‌های خدمات مشتری که هر مدیری نیاز دارد (قسمت اول)

تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که میزان اثربخشی یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان با چه شاخص‌هایی اندازه گیری می‌شود؟ این سوال از مهم‌ترین مسائلی است که …

advanced divider
sms marketing
۱۹ مهر ۱۳۹۶

مدیریت پیامک

نرم افزار سی آر ام نیماد با استفاده از ماژول پیامک قابلیت ارسال و دریافت پیام مخاطبین را به راحتی فراهم نموده است . این ارتباط بسیار کامل و دقیق میباشد و در عین حال مطابق با نیازهای کاربردی کاربران تهیه شده است.از طریق پیامک شما تمامی مشتریان را...
appointment managing
۱۹ مهر ۱۳۹۶

مدیریت قرارداد

خدمات پس از فروش نقش بسیار مهمی را در رضایت مشتری و حفظ آن‌ها ایفا می‌کند و باعث ایجاد مشتریان وفادار و درنهایت درآمد بیشتر برای سازمان می‌شود.بنابراین به ازاء خدمات پشتیبانی که ارائه می‌کنید لازم است یک قرارداد پشتیبانی سالانه با مشتری داشته باشید و در صورت لزوم...
CRM advantage
۱۸ مهر ۱۳۹۶

فیلد ها و رابطه ها

  با استفاده از نرم افزار سی آر ام نیماد میتوانید فیلدهای سفارشی را به ماژول های خود اضافه کنید  و ارتباط بین این فیلد ها با سایر فیلد ها را نیز برقرار کنید. کاربر مدیر  نرم افزارمیتواند از فیلدهای سفارشی خود در بسیاری از ماژول های سی آر...
customize
۱۸ مهر ۱۳۹۶

داشبورد ها

درصفحه اصلی نرم‌افزار سی آر ام نیماد قابلیت سفارشی‌سازی برای هر کاربر به‌صورت مجزا وجود دارد.بخش اصلی صفحه نخست دارای بخش‌هایی است که اصطلاحاً به آن‌ها ویجت یا ابزارک گفته می‌شود این ابزارک ها حاوی  خلاصه‌ای از مهم‌ترین اطلاعات نرم‌افزار می‌باشند. به‌عنوان نمونه  می‌توان به ابزارک های زیر اشاره...
sms marketing
۱۹ مهر ۱۳۹۶

مدیریت پیامک

نرم افزار سی آر ام نیماد با استفاده از ماژول پیامک قابلیت ارسال و دریافت پیام مخاطبین را به...
appointment managing
۱۹ مهر ۱۳۹۶

مدیریت قرارداد

خدمات پس از فروش نقش بسیار مهمی را در رضایت مشتری و حفظ آن‌ها ایفا می‌کند و باعث ایجاد...
CRM advantage
۱۸ مهر ۱۳۹۶

فیلد ها و رابطه ها

  با استفاده از نرم افزار سی آر ام نیماد میتوانید فیلدهای سفارشی را به ماژول های خود اضافه...
customize
۱۸ مهر ۱۳۹۶

داشبورد ها

درصفحه اصلی نرم‌افزار سی آر ام نیماد قابلیت سفارشی‌سازی برای هر کاربر به‌صورت مجزا وجود دارد.بخش اصلی صفحه نخست...

15 دقیقه مشاوره تلفنی رایگان

فـرصتی ویــژه، کـه ممکن است بـرای مدت محدودی فعـال باشد؛ از دستش نـدهید.